Cript Ballas クバ

Cript Ballas Forum On Melbourne Shuffle
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Global Shufflers meet-up 2008

Go down 
AuthorMessage
Jn

avatar

Posts : 54
Join date : 2008-04-16
Age : 27
Location : Kuching

PostSubject: Global Shufflers meet-up 2008   Wed May 14, 2008 5:38 pm

The flyer says it all :-

Back to top Go down
View user profile http://www.criptballas.multiply.com
HardStyleGodzZz

avatar

Posts : 22
Join date : 2008-04-30

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Wed May 14, 2008 8:21 pm

will be going..wakaka...xD
Back to top Go down
View user profile
willz8877

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-04-20
Age : 27
Location : Kuching,Sarawak,Malaysia.

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Wed May 14, 2008 10:03 pm

Y da tym alangalang 1 ar 4-7 ba... Question n who plan tis meet up 1 o... scratch
Back to top Go down
View user profile
Jn

avatar

Posts : 54
Join date : 2008-04-16
Age : 27
Location : Kuching

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Fri May 16, 2008 11:34 am

ask leader =p
Back to top Go down
View user profile http://www.criptballas.multiply.com
willz8877

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-04-20
Age : 27
Location : Kuching,Sarawak,Malaysia.

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Sat May 17, 2008 11:59 am

K,know liaw...2day b4 da meet up gt goin anywhr 1st anot?
Back to top Go down
View user profile
Jn

avatar

Posts : 54
Join date : 2008-04-16
Age : 27
Location : Kuching

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Sun May 18, 2008 12:56 pm

Cript Ballas at Global Shufflers meet-up
=========================================================

Back to top Go down
View user profile http://www.criptballas.multiply.com
Jn

avatar

Posts : 54
Join date : 2008-04-16
Age : 27
Location : Kuching

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Sun May 18, 2008 1:27 pm

And here's another photo of the shufflers at The Global Shufflers meet-up
=========================================================

Back to top Go down
View user profile http://www.criptballas.multiply.com
willz8877

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-04-20
Age : 27
Location : Kuching,Sarawak,Malaysia.

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Sun May 18, 2008 9:15 pm

Haha...nice 1....
Back to top Go down
View user profile
Jace O'Max
Admin
avatar

Posts : 72
Join date : 2008-04-15
Age : 26
Location : Kuching

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Tue May 20, 2008 2:20 pm

Here's a better one...Cript Ballas on the stage!! lol!


Back to top Go down
View user profile http://www.criptballas.multiply.com
willz8877

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-04-20
Age : 27
Location : Kuching,Sarawak,Malaysia.

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Tue May 20, 2008 3:11 pm

Hahaha...nicer...betabeta 1... cheers
Back to top Go down
View user profile
Bert



Posts : 9
Join date : 2008-04-18
Age : 25
Location : Kuching...

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Tue May 20, 2008 3:20 pm

awww man...i did not make it...damn...ahaha
Back to top Go down
View user profile
willz8877

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-04-20
Age : 27
Location : Kuching,Sarawak,Malaysia.

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Tue May 20, 2008 10:21 pm

Too bad...bert,u din hang out wif us quite a long tym liaw eh...tis coming hols muz...hehe... lol!
Back to top Go down
View user profile
Bert



Posts : 9
Join date : 2008-04-18
Age : 25
Location : Kuching...

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Tue May 20, 2008 10:26 pm

haha...i try la...dono whether can onot...PMR ba...sad... Laughing
Back to top Go down
View user profile
willz8877

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-04-20
Age : 27
Location : Kuching,Sarawak,Malaysia.

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Tue May 20, 2008 10:49 pm

Haha...i SPM ar... lol!
Back to top Go down
View user profile
Bert



Posts : 9
Join date : 2008-04-18
Age : 25
Location : Kuching...

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Wed May 21, 2008 9:59 am

haha...true true...depends on my parents la...see 1st... lol!
Back to top Go down
View user profile
willz8877

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-04-20
Age : 27
Location : Kuching,Sarawak,Malaysia.

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Wed May 21, 2008 12:40 pm

Haha...k,btw,haven't c u shuffle b4 eh... cheers
Back to top Go down
View user profile
Bert



Posts : 9
Join date : 2008-04-18
Age : 25
Location : Kuching...

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Wed May 21, 2008 7:26 pm

haha...not yet i guess...waiting for the moment... cheers lol!
Back to top Go down
View user profile
amie



Posts : 2
Join date : 2008-05-20

PostSubject: global shuffle - malaysia (shifter)   Wed May 21, 2008 11:12 pm



enjoy guyz!!

peace!!
cheers
Back to top Go down
View user profile
MantiX

avatar

Posts : 56
Join date : 2008-04-17
Age : 26
Location : RainFoR3sT

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Thu May 22, 2008 12:33 pm

lol.. nice man...
Back to top Go down
View user profile
Jn

avatar

Posts : 54
Join date : 2008-04-16
Age : 27
Location : Kuching

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Thu May 22, 2008 3:07 pm

nice video edit by iqal , what software did he used?
Back to top Go down
View user profile http://www.criptballas.multiply.com
willz8877

avatar

Posts : 65
Join date : 2008-04-20
Age : 27
Location : Kuching,Sarawak,Malaysia.

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Sat May 24, 2008 5:58 pm

Nice 1...it's nice for shifter to join us... cheers cheers cheers
Back to top Go down
View user profile
Jace O'Max
Admin
avatar

Posts : 72
Join date : 2008-04-15
Age : 26
Location : Kuching

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Sat May 31, 2008 11:22 am

Yeah baby!! Shifter's in the house!!! xD
Back to top Go down
View user profile http://www.criptballas.multiply.com
Wils-bobby

avatar

Posts : 29
Join date : 2008-04-23
Age : 25
Location : bikini bottom

PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   Sat Jun 07, 2008 4:28 am

is he your next target william??....hahahah
becareful man if wanna hang out with william dont go anywhere thats just the 2 of you......hahahha
go with more ppl..so that he wont do what he he wanna do....LOL
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Global Shufflers meet-up 2008   

Back to top Go down
 
Global Shufflers meet-up 2008
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» "Return of the Three Phantoms" - Sep. 13, 2008 in Honolulu
» Good Time! Nice to meet you guys! -Joes68Impala
» Dead and Gone DVDRip (2008)
» Swag for the March meet.
» Swap Meet in St.Louis this Saturday !

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Cript Ballas クバ :: International :: Global Shuffle 2008-
Jump to: